Art Of Murder Cards Of Destiny 214x300 ART OF MURDER Cards of Destiny

کارت‌های سرنوشت

ینبار نیز نیکول که یک کارآگاه جنایی است آمده تا پرده از راز قتل‌های سریالی دیگری بردارد.
این بازی یک بازی سوم شخص نقطه و کلیک است که در سال 2010 از سوی City Interactive مختص کامپیوتر انتشار یافت و یک بازی معمایی پیچیده کارآگاهی به حساب می‌آید و برای سنین بالای 15 سال رده‌بندی شده است.
فهرست اصلی شامل Start, Load, Save, Options, Movies, Credits و Quit Game است. در منوی Options نیز تنظیم صدا و گرافیک و تیره و روشن کردن تصویر را دارید.
کلید Esc برای رد کردن صحنه‌ها و دست‌یابی به فهرست اصلی کاربرد دارد.
در صفحه‌ی بازی نیز یک کیف دستی مردانه و نشان علامت سوال را می‌بینید که با کلیک روی علامت سوال می‌توانید کانون‌های فعال در بازی را ببینید.
کلیک چپ ماوس برای انجام دادن کار و کلیک راست ماوس برای نگاه کردن و رفتن به موجودی و گفتگوها کاربرد دارد.
شروع بازی:
در دموی قبل از شروع بازی می‌بینید که یک زن از ماشین پیاده می‌شود و بعد مسوول جمع‌آوری زباله در حال بردن جعبه‌ی زباله به سمت ماشین حمل زباله می‌باشد که یک کارت خون‌آلود از جعبه بیرون می‌افتد. او کارت را به داخل جعبه می‌اندازد و زباله‌ها همراه با زنی که داخل جعبه‌ی زباله دست و پایش بسته شده به داخل ماشین ریخته می‌شوند. زن جیغ می‌کشد اما گویا کسی صدای او را نمی‌شنود.
19 اکتبر 2009 آپارتمان نیکول، شهر جرسی:
نیکول یک بسته دریافت می‌کند.
یک مکالمه‌ی تلفنی در مورد تعطیلات آخر هفته خواهید داشت.
به میز تحریر نگاه کنید. بسته را برداشته و تلفن (Phone)، دفتر یادداشت، MP3 Player و Documents را نگاه کنید.
روی علامت سوال پایین صفحه کلیک کنید تا محلی را که می‌توانید از صحنه‌ی میز خارج شوید ببینید.
سمت راست توسط در سبزرنگ به راهرو بروید. به میز نگاه کنید و سمت راست غذای گربه (Cat Food) را برداشته از روی میز نیز چاقوی باز کردن نامه (Paper Knife) را بردارید.
داخل موجودی روی بسته کلیک راست کنید و چاقو را روی آن به کار ببرید تا یک جعبه‌ی فلزی ببینید. روزنامه و کاغذ را بخوانید. داخل روزنامه تصویر نیکول و نام قاتل قتل‌های سریالی که با خط قرمز مشخص شده را می‌بینید. روی کاغذ نیز یک نماد از دو مستطیل داخل یکدیگر که علامت تعجب نیز کنار آن اضافه شده می‌بینید.
باز کردن جعبه‌ی فلزی:
به اتاق برگردید. سمت راست از پله‌ها به بالای اشکوب بروید.
غذای گربه را داخل ظرف گربه (Cats Bowl) بریزید. لنز بزرگ‌نمایی (Magnifying Glass) را از روی میز برداشته به روی تخت نگاه کنید و سوهان ناخن (Nail File) و بسته‌ی آبی‌رنگ Alkazetzer را بردارید.
به جعبه‌ی فلزی نگاه کرده و سوهان ناخن را روی قفل آن به کار ببرید.
جعبه را کمی بچرخانید تا محتویات داخل آن را ببینید. یک پیچ زنگ‌زده و لامپ (Bulb) می‌بینید.
پیچ زنگ‌زده را نیز از داخل جعبه بردارید. ذره‌بین را روی قسمت بالای پیچ استفاده کنید تا نوشته‌ای ببینید. پیچ زنگ‌زده و نوشته واضح دیده نمی‌شود.
به پایین بروید و لیوان آب را از پیشخوان ظرفشویی بردارید.
داخل موجودی روی بسته‌ی آبی‌رنگ کلیک کنید تا قرص‌ها را داشته باشید.
قرص را داخل لیوان ریخته و پیچ زنگ‌زده را نیز به آن اضافه کنید.
روی لیوان کلیک کنید تا پیچ را که زنگ آن از بین رفته بردارید. از ذره‌بین روی پیچ به کار ببرید و نوشته‌ی روی پیچ را بخوانید.
به طرف میز تحریر بروید.
تلفن را استفاده کنید. با تکنسین آزمایشگاه (Wang) صحبت خواهید کرد. او نوشته‌ها را بررسی خواهد کرد.
روی میز، یادداشت‌های سبز (Notes) را بردارید.
صندلی را بررسی کرده و از داخل کشوی زیر صندلی نقشه‌ی شهر نیویورک را بردارید.
به طرف میز سمت راستِ درِ سبزرنگ بروید. ماژیک (Fellpen) را بردارید و نقشه‌ی نیویورک را روی میز قرار دهید.
از نقشه خارج شده و منتظر باشید تا تلفن زنگ بزند. اطراف را جستجو کنید.
Wang اطلاعاتی راجع به پیچ و لامپ به شما می‌دهد. محل آن‌ها را داخل یادداشت‌های سبز می‌بینید.
به نقشه‌ی روی میز بروید و یادداشت‌های سبز را در محل‌های خودشان قرار دهید. چند تای آن‌ها را ممکن است نتوانید روی نقشه آدرسش را بخوانید. یادداشت را در مناطق گوناگون کلیک کنید. در محل مورد نظر نصب خواهد شد.
از نقشه خارج شده و به راهرو رفته و از در اصلی خارج شوید.
19 اکتبر 2009 خیابان بلیک، نیویورک، بار Bob:
روبه‌رویتان ساختمان تئاتر است. در و پنجره بالای آن را بررسی کنید.
باطری‌ها (Batteries) را در پیاده‌رو (سمت چپ) بردارید.
به طرف بار باب بروید. موتورها را جلوی بار بررسی کنید و وارد بار شوید.
با میخانه‌چی و جک گزارشگر و زن حرف بزنید. با کلیک چپ به گفتگو سرعت می‌بخشید.
زن به اتاق دیگر می‌رود. به اتاق بانوان (Ladies Room) بروید و با زن حرف بزنید.
پس از رفتن زن، پنجره را با کلیک روی Handle (قاب پنجره) آن را باز کنید. حیاط‌خلوت تئاتر را می‌بینید.
قفل (Padlock) را لبه‌ی سمت راست قاب پنجره بررسی کنید. می‌بینید که آن زنگ‌زده است.
اسپری کف (Spray Bottle) را کنار دیوار پایین پنجره و حوله کاغذی را از دستشویی بردارید. از قسمت بانوان خارج شوید. موتورسوار و گزارشگر رفته‌اند. با زن حرف بزنید.
باتری‌ها را به او بدهید. او (Patti) می‌گوید یک گزارشگر و مددکار اجتماعی است.
در مورد کلید و بقیه موارد گفتگو کنید. پس از پایان گفتگو به پایین میز پیشخوان (Footrest) نگاه کنید.
روی دسته (Knob) کلیک کنید. یک لوله (Pipe) اینجا وجود دارد.
عقب‌نشینی کرده و از روی پیشخوان چنگال را برداشته و آن را روی لوله (Pipe) استفاده کنید. خوب نیست.
به پیشخوان (Under The Counter) قسمت جلوی زن نگاه کنید. یک آدامس جویده شده آنجا چسبانده شده است. با چنگال آن را برداشته و چنگال را روی لوله (Pipe) استفاده کنید تا یک کلید به دست آورید.
ز بار خارج شده و پیچ‌گوشتی را از جاده بردارید.
به بار برگشته و به قسمت بانوان (Ladies) رفته از کلید روی Padlock پنجره استفاده کنید. عمل نمی‌کند.
به کلید نگاه کنید. آن زنگ زده است.
به بار برگردید و بطری (Bottle) را از میز سمت چپ بردارید. آن خالی است.
با میخانه‌چی در مورد روغن (Oil) حرف بزنید و روغن را بگیرید. روغن را روی کلید استفاده کنید تا زنگ‌زدگی آن از بین برود.
به قسمت بانوان بروید و کلید را روی پنجره به‌کار ببرید تا پس از فشار آوردن به نرده، پنجره باز شود و وارد حیاط‌خلوت تئاتر شوید.
به سمت چپ رفته میله (Rod) و آجرها (Bricks) و سطل (Bucket) را از گوشه زیر پنجره بردارید.
به حیاط‌خلوت برگردید و پله‌ها را بالا بروید. می‌بینید که در قفل است و دستگیره نیز ندارد. پنجره بالای در را بررسی کنید.
از پیچ‌گوشتی روی قفل در استفاده کنید. میله را روی پنجره بالای در استفاده کرده و از طریق پنجره باز به آن‌طرف بروید.
اتاق کنترل:
قرقره (Reel) و پیچ‌گوشتی کوچک (Screw Driver) را از پایین صفحه بردارید.
کلید را سمت راست در، روی دیوار بردارید.
وارد اتاق کنترل شده به میز کار (Workbench) نگاه کنید. قرقره خالی (Reel) را به اضافه ظرف قرقره با اسم نیکول (Reel Container) را بردارید.
به قرقره با اسم نیکول نگاه کرده و روی آن کلیک کنید تا فیلم را بگیرید.
به ماشین برگردان فیلم (Rewinding Machine) نگاه کنید.
قرقره خالی را سمت راست و قرقره با فیلم را سمت چپ قرار داده روی دسته‌ی چرخاننده نگاه کرده یک سوراخ می‌بینید.
از پیچ‌گوشتی کوچک روی سوراخ (Crank Hole) استفاده کنید و چرخاننده را بچرخانید. فیلم را روی قرقره سمت راست بگیرید.
به عقب برگشته و به پروژکتور (Projectors) سمت راست نگاه کنید.
درِ چراغ پروژکتور (Projector Lamp) را باز کرده می‌بینید که لامپ ندارد.
لامپ داخل موجودی را داخل محل خود (سمت چپ) قرار دهید و در آن را ببندید.
به سمت راست دستگاه، قسمت فضای قرقره (Reel Space) نگاه کنید. درِ آن را باز کرده و قرقره با فیلم را درون آن قرار دهید.
از این فضا خارج شده و به پایین نگاه کنید. یک فضای قرقره نیز آنجاست. درِ آن را باز کرده و قرقره خالی را درون آن قرار دهید.
به سمت راست دستگاه، روی دیوار به پنجره کوچک Small Window نگاه کنید.
دسته‌ی (Handle) کنار قاب را بکشید تا ببینید که پنجره کثیف است.
در موجودی، اسپری را روی دستمال کاغذی استفاده کنید و دستمال (Soaked Towel) را روی پنجره به کار ببرید تا پنجره تمیز شود.
به طرف تقویت کننده (Amplifier) روی دیوار سمت چپ پروژکتور بروید. سوییچ آن را بزنید. می‌بینید که کار می‌کند.
به پروژکتور سمت چپ رفته و پس از باز کردن درِ آن، لامپ درون آن را بردارید. به طرف پروژکتور سمت راست رفته و سوییچ کوچک پایین را روشن کنید. لامپ می‌سوزد. لامپی را که از دستگاه دیگر برداشتید جای آن استفاده کنید.
از اتاق خارج شده و پایین پله‌ها به طبقه‌ی پایین به تالار (Auditorium) بروید. اینجا تاریک است.
به عقب (Back Room) برگشته و چراغ‌قوه را روی قرقره‌ها (سمت راست) بردارید.
چرخ چدنی (Cast- Iron Wheel) را نیز از روی زمین بردارید و سمت چپ به جعبه‌ی آبی‌رنگ روی دیوار (Curtain Mechanism) نگاه کنید.
چرخ چدنی را سمت راست قرار دهید و دسته را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا چرخ از چرخیدن باز ایستد.
داخل موجودی آجرها را درون سطل ریخته و یک بار دیگر چرخ را بچرخانید و زمانی که از چرخش باز ایستاد سریع سطل را روی دسته‌ی چرخ به کار ببرید تا آن را ثابت نگه‌دارد. پرده‌ی نمایش کنار می‌رود.
به هال (Hall) برگردید و به اتاق کنترل بروید. پروژکتور و سوییچ پایین سمت چپ آن را بررسی کنید.
فیلم نمایش داده می‌شود. یک نماد از دو مربع با Vd درون آن!
از اتاق خارج شوید.
به سمت چپ سعی کنید به در ورودی به حیاط‌خلوت تئاتر برگردید. تخته‌های کف راهرو می‌شکند.
به دیوار سمت راست یک در است، آن را به کف بخوابانید تا روی سوراخ را بپوشاند سپس کلید را روی در به‌کار برده تا در را باز کنید. فعلاً نیازی نیست که به قسمت حیاط‌خلوت برگردید. فقط از این پس، در باز است.
به تالار (Auditorium) برگردید. وارد خروجی تئاتر سمت راست (Theater Exit) شوید.
تخته (Board) را روی دیوار سمت راست بررسی کنید. طرح Seat را می‌بینید.
پایین تخته نماد مربع‌شکل را می‌بینید. سرنخی دیگر؟
به تالار (Auditorium) برگردید و روی صندلی‌ها کلیک کنید (Seat).
به صندلی‌های ردیف پنجم بروید و روی چهارمین صندلی کلیک کنید. نیکول یک تکه فلز(Piece of Metal) می‌یابد.
داخل موجودی به تکه فلز نگاه کنید. روی آن یک بلیط قطار برای هفت بعدازظهر (7PM) چسبیده است. آن را بردارید.
به خروجی تئاتر (Theater Exit) برگردید و تکه فلز را روی در به کار ببرید تا آن را باز کنید و از تئاتر خارج شوید.
صحنه‌ای از تصادف قطار با یک ماشین را می‌بینید.
با Wang تکنسین فنی آزمایشگاه (FBI Lob Technician) حرف بزنید.
تکه بتون (Block of Concrete) را سمت چپ نزدیک نوار زردرنگ پلیس بردارید.
سمت راست به سکو بروید. بعد از صندلی‌های ایستگاه یک ظرف زباله است، از روی آن لوله‌ی مسی (Copper Tube) را بردارید. سمت راست به کوچه (Alley) رفته و سپس به Grade Crossing بروید.
به بین چرخ‌های قطار Barrier Top نگاه کنید. یک کارت دل می‌بینید. روی آن کلیک کنید.
به نزد Wang برگشته و راجع به مدارک با او حرف بزنید.
جعبه‌ی تکنسین (Technician Box) را روی زمین باز کنید. دوربین و کیف‌های مدرک (Evidence Bags) را بردارید.
درِ جعبه را بسته و به سمت راست به جلوی کارت دل برگردید. یک عکس از آن بگیرید و بعد کیف مدرک را روی آن به کار ببرید تا کارت دل را بردارید.
از صحنه خارج شده و سمت چپ به جعبه‌ی کنار چراغ قرمز چشمک‌زن نگاه کنید. روی جعبه همان علامت دو مربع داخل یکدیگر با علامت تعجب را می‌بینید. یک عکس از آن بگیرید. سعی کنید در جعبه را باز کنید. قفل است.
از نمای جعبه خارج شده از لوله‌ی مسی روی درپوش آدم‌رو (Manhole) کف زمین در نمای نزدیک روی سوراخ وسط استفاده کنید.
تکه بتون را روی لوله مسی به کار ببرید تا آن را کمی له کنید.
حالا لوله‌ی مسی را روی قفل جعبه استفاده کرده تا آن را باز کنید. یک عکس از روزنامه داخل آن بگیرید و کیف مدرک‌ها را روی آن استفاده کرده تا روزنامه را بردارید.
به تقاطع برگشته و وارد درِ کنار ماشین پلیس (Theater Exit) شوید.
به تخته (Board) نگاه کنید. یک عکس از طرح صندلی‌ها (Seat Plan) بگیرید.
به Auditorium و سپس Hall و بعد به اتاق آپارات (Projection) برگردید.
فیلم را از Reel Space پایینی بردارید. لامپ را نیز از درون پروژکتور بگیرید.
از تئاتر خارج شده و به نزد Wang بروید. با او راجع به مدرک‌ها حرف بزنید.
دوربین و کیف‌های خالی باقی‌مانده مدارک را داخل جعبه‌ی فلزی برگردانید.
بار دیگر با ونگ حرف بزنید. مدارک را به او می‌دهید.
با خانمی که آنجا ایستاده (Patti) نیز حرف بزنید.
20 اکتبر 2009 دفتر اف بی آی نیویورک:
به تلفن همراهتان که پایین صفحه اضافه شده و راهنمای گفتگوها و مدارک را در خود دارد نگاه کنید.
آزمایشگاه:
با ونگ حرف بزنید. او تایید می‌کند که اتومبیل توسط یک فرد ماهر خرابکاری شده است و یک کاغذ خونی به نیکول می‌دهد.
از آزمایشگاه خارج شده با کارشناس حرف بزنید. او یک کارت صدا می‌خواهد.
به اتاق کار نیکول می‌روید. به میز نیکول نگاه کنید. به کامپیوتر نگاه کنید. می‌بینید که از هم پاشیده است.
کارت مغناطیسی (Magnetic Card) و جعبه با کارت صدا (Box With Calling Cards) را بردارید.
به کارت صدا در موجودی نگاه کنید. می‌بینید که متعلق به Nick است.
با نیک حرف بزنید. او کارت صدای نیکول را می‌دهد.
پایین پله‌ها رفته و با کارشناس (Expert) نزدیک میز پذیرش حرف بزنید.
به طبقه‌ی دوم برگردید و وارد دفتر منشی (Secretary) شوید. با Ruth حرف بزنید.
به آزمایشگاه (Laboratory) برگردید.
سمت چپ ونگ، روی میز کار (Worktable) نگاه کنید.
کارت دل (Jack of Hearts) را برداشته بعد دستکش از داخل جعبه (Box With Gloves) و بسته‌ای از کیف مدارک (Packet of Bags) بردارید.
به سمت اسکنر (Scanner) بروید. توسط دستکش کارت دل را از داخل بسته درآورید و پس از باز کردن درِ اسکنر، آن را داخل اسکنر گذاشته و دکمه آبی را فشار دهید تا آن را اسکن کنید.
درِ اسکنر را باز کرده و روی کارت کلیک راست کنید تا آن را برگردانید و طرف دیگر آن را اسکن کنید.
کارت را برداشته و در اسکنر را ببندید.
به کیف مدارک نگاه کرده و کارت را داخل آن قرار دهید و آن را روی میز کنار ونگ برگردانید.
سعی کنید صفحه‌ی پایگاه داده‌ها را چک کنید (Database User Screen) سپس با ونگ صحبت کنید. او در قبال اجازه‌ی کار با دستگاه یک لطف از نیکول می‌خواهد. او کارت مغناطیسش را به نیکول می‌دهد تا به جای او تست تیراندازی دهد.
از پله‌ها پایین رفته و به اتاق گوشه (Rooms In The Corner) بروید.
کارت مغناطیسی ونگ را استفاده کنید و وارد شوید. به Firing Points وسط بروید.
اسلحه را برداشته و به هدف مقابل شلیک کنید. شما 10 تیر دارید. پس از پایان تیراندازی سوییچ سمت چپ را بزنید تا تابلو جلو آمده و میزان دقت تیراندازی خود را ببینید.
از اتاق خارج شده به آزمایشگاه برگردید. با ونگ حرف بزنید و کارتش را به او بازگردانید.
به مونیتور پردازش داده‌ها (Database) نگاه کنید.
روی صفحه کلیک کنید تا اثر انگشتتان را بررسی کند.
روی کی‌بورد خودتان کلید Enter را بزنید تا وارد سیستم شوید.
سمت چپ بالا، تصویر دو طرف کارت را می‌بینید. یکی از کارت‌ها را کلیک کرده و به داخل کادر بالا بیاورید بعد روی آن کلیک کنید تا تصویر بزرگ‌تری از آن در مرکز مونیتور داشته باشید. روی علامت سوال کلیک کرده تا آن را تجزیه کنید. دایره‌های سبزرنگ را روی کارت می‌بینید. روی دایره‌ها کلیک کرده و دکمه‌ی جستجوی سبزرنگ سمت راست زیر علامت سوال را بزنید تا اطلاعات آن داده شود.
برای هر دو طرف کارت مانند شکل این کار را تکرار کنید تا کادری شامل پنج Match باز شود که با کلیک روی هرکدام از آن‌ها اطلاعات ثبت شده را می‌خوانید. این اطلاعات اینک داخل تلفن همراهتان در Document نیز موجود است.
حالا با ونگ صحبت کرده تا اطلاعات روی کارت‌ها را تحلیل کند.
از اینجا خارج شده و وارد دفتر منشی (Secretary) شوید. با Ruth حرف بزنید و بعد سمت راست وارد اتاق رییس شوید (Boss Office). راجع به تمامی موارد با او حرف بزنید.
از اتاق خارج شده و به پایین پله‌ها و به اتاق گوشه (Corner) بروید و یادداشت روی اتاق IT را بخوانید.
سمت چپ از ساختمان خارج شوید. می‌بینید که یک بسته‌ی دیگر برای نیکول فرستاده شده که احتمال می‌رود داخل آن بمب باشد.
در اتاق Sappers با متخصص خنثی کننده بمب حرف بزنید. کاغذ بسته به آزمایشگاه فرستاده شده است.
به آزمایشگاه بروید و با ونگ راجع به کاغذ جعبه بپرسید.
به دفتر منشی Ruth بروید و با او حرف زده اجازه بگیرید که از دستگاه فتوکپی استفاده کنید.
به کاغذ جعبه در کیف مدارک (Box Wrapping In …) نگاه کرده دستکش‌ها را روی آن استفاده کنید تا کاغذ را از درون آن بردارید.
کاغذ را روی دستگاه فتوکپی (Photocopier) استفاده کرده تا یک کپی از آن به دست آورید.
به کیف خالی مدارک نگاه کنید. کاغذ جعبه را درون کیف برگردانید.
به کاغذ کپی (Wrapping Copy) نگاه کنید.
حاشیه‌های کاغذ چنان کلیک کنید و آن را بچرخانید که مانند تصویر قرار گیرد و شماره 53G را ببینید.
یک تا از قسمت چپ مانند تصویر اجرا کنید. یک تا نیز از نیمه‌ی سمت راست اجرا کنید. مانند شکل
حالا نیمه‌ی سمت چپ را باز کرده یک تا از نیمه‌ی پایین به بالا بزنید. مانند شکل
اینک یک تا نیز از نیمه‌ی سمت چپ به راست اجرا کنید تا شماره 68Q را ببینید.
صفحه را ببندید.
پایین به اتاق Sappers برگردید و با Sapper حرف بزنید. او در مورد ترکیب 68Q توضیح می‌دهد.
ترکیب رمزگشایی شده عدد 6812 است. او اجازه می‌دهد که قفل جعبه‌ی فلزی را باز کنید.
به مونیتور روی میز نگاه کنید.
شما باید توسط ربات شماره 6812 را روی قفل جعبه وارد کنید.
توسط فرمان کنترلر پایین، ربات را به جلو و عقب می‌فرستید و با دکمه‌های روی کنترلر پنجه‌ی ربات را باز و بسته می‌کنید. وقتی که پنجه‌ی ربات باز است آن را به جلوی اولین شماره‌خوان برده و با کنترلر به پایین یا بالا شماره‌ها را تغییر دهید تا روی عدد 6 قرار گیرد. بعد پنجه‌ی ربات را باز کرده و روی شماره بعدی تا شماره آخر. پس از باز شدن جعبه، یک سکه و کاغذ می‌بینید.
با Sapper حرف بزنید تا اجازه دهد درِ محفظه‌ی فولادی انفجار را باز کنید.
داخل شده و توسط دستکش سکه را از داخل جعبه بردارید و به آن نگاه کنید. سکه را درون کیف مدارک قرار داده بعد با دستکش بلیط را نیز برداشته درِ محفظه را ببندید و به آزمایشگاه (Laboratory) برگردید. یک کیف مدرک از روی میز برداشته و بلیط را داخل کیف بگذارید.
به طرف اسکنر بروید و درِ اسکنر را باز کرده با استفاده از دستکش روی سکه‌ی درون کیف، آن را برداشته و داخل اسکنر بگذارید و پس از بستن در اسکنر با فشار دکمه‌ی آبی، آن را اسکن کنید.
بار دیگر در اسکنر را باز کرده و با کلیک راست روی سکه، آن را پشت و رو کرده و یک بار دیگر اسکن کنید.
سکه را از درون اسکنر برداشته و پس از بستن در اسکنر، سکه را درون کیف خالی قرار داده همین کار را برای بلیط نیز انجام دهید.
به سمت مونیتور آنالیز داده‌ها رفته روی مونیتور کلیک کنید.
سکه را بررسی کنید. موردی مشاهده نشده. بلیط را بررسی کنید. روی نقطه‌ای که در تصویر مشاهده می‌شود کلیک کرده یک نقشه ظاهر می‌شود.
با ونگ برای تحلیل مدارک حرف بزنید.
همکار جدید نیکول خود را معرفی می‌کند. با او حرف بزنید. نام او Dick Parry است. او از نیکول می‌خواهد که منتظر عملیات باشد.
20 اکتبر 2009- پارک نیوجرسی:
بازی را بیرون پارک نیوجرسی آغاز می‌کنید. با فرمانده Swat حرف بزنید.
به داخل پارک بروید و آلونک بسته (Closed Shack) را سمت چپ بررسی کنید.
چرخاننده (Crank) را بگیرید.
به دوربین دو چشمی (Binoculars) سمت راست ورودی کوچه نگاه کنید. گویا خراب است.
به دوربین چشمی سمت چپ نگاه کنید. می‌بینید که روی سالن تیراندازی تنظیم شده است.
به داخل کوچه (Side Alley) بروید. قوطی حلبی (Can) را برداشته و اگر Dick آنجاست با او نیز حرف بزنید.
بشکه‌ها (Barrels) را بررسی کنید.
به کنار دوربین دو چشمی برگردید. به طرف در نگهبانی سمت چپ (Guardhouse) بروید و چوب پایین در (Wooden Block) را بردارید.
وارد نگهبانی شوید.
سمت راست، به دیوار یک کابینت کلیدها (Cabinet With Keys) می‌بینید که قفل است.
یخچال (Fridge) را بررسی کنید. می‌بینید که آن هم یک قفل رمزی دارد.
به میز تحریر نگاه کرده و کشوی بالایی را باز کنید. نشان‌ها (Tokens)، قوطی ساچمه (Box)، کلید و لامپ (Bulb) را بردارید.
از نگهبانی خارج شده و سمت چپ خیابان به سالن تیراندازی (Shooting Gallery) بروید.
کنار سطل زباله، نرده فلزی (Metal Railing) را برداشته به کرکره سالن تیراندازی نگاه کنید. سعی کنید آن را باز کنید. سنگین است.
به بالابر کرکره (Roller Shutter Crank) نگاه کنید. کلید را روی سوراخ قفل استفاده کرده و قفل را باز کنید. چرخاننده (Crank) داخل موجودی را روی محور بالای قفل استفاده کنید و دسته را بچرخانید. مثل اینکه یک گیر دارد.
محل جعبه‌ی چرخ‌دنده سمت راست بالای کرکره (Roller Shutter Mechanism) را بررسی کنید.
نرده فلزی را سمت راست روی دیوار استفاده کنید. بار دیگر روی آن کلیک کنید تا آن را عمودی به دیوار تکیه دهید. حالا روی جعبه‌ی چرخ‌دنده کلیک کنید و نگاهی به آن بیندازید.
به خیابان برگشته و به تونل وحشت (Chamber of Horrors) بروید. با پلیس حرف بزنید.
بیل را سمت راست صفحه بردارید. روی در اتاق کنترل قطار (Ghost Train Control Room) کلیک کنید. وارد آن شده کلیدها را سمت چپ قاب پنجره بردارید و به صفحه کنترل نگاه کنید.
از اتاق خارج شده سمت چپ به انباری (Storeroom) بروید.
کلیدها را روی در انباری استفاده کرده می‌بینید که داخل انباری تاریک است.
به سیم آویزان لامپ نگاه کنید. لامپ ندارد.
لامپ را از داخل موجودی روی سرپیچ لامپ استفاده کرده سوییچ (Light Switch) آویزان آن را بکشید تا روشن شود.
چکش را از کف انباری بردارید. به میز کار نگاه کنید. ظرف روغن (Oilcan) و چرخ (Wheel) و بافته‌ی آویزان به دیوار (String) را بردارید.
به سالن تیراندازی برگردید. به ظرف روغن در موجودی نگاه کنید. ظرف حلبی (Can) را روی ظرف روغن استفاده کرده تا آن را پر کنید.
به جعبه‌ی چرخ‌دنده بالا سمت راست کرکره نگاه کنید و ظرف روغن پر شده را روی چرخ‌دنده‌ها استفاده کرده پایین بیایید و دسته‌ی بالابر کرکره را در جهت عقربه‌های ساعت تا آخر بچرخانید تا کرکره بالا برود.
به سالن تیراندازی نگاه کنید.
یک نشانه (Token) از داخل موجودی برداشته و داخل Token Slot روی پیشخوان بگذارید و دکمه‌ی قرمزرنگ کنار آن را برای روشن کردن دستگاه فشار دهید.
روی Airgun کلیک کنید تا سلاح را در دست بگیرید و به مرغابی‌ها شلیک کنید. در مرحله بعد خرگوش‌ها را بزنید تا در پایان یک عروسک جادوگر پایین بیفتد. عروسک را بگیرید و داخل موجودی به آن نگاه کرده آن را بچرخانید تا پشت آن یک اتیکت ببینید. اتیکت را برداشته و آن را نیز بچرخانید تا پشت آن نوشته 9 امگا را ببینید. این یک سرنخ برای رسیدن به رمز قفل یخچال با مارک Omega است.
به کیوسک نگهبانی دم در (Guardhouse) بروید. به قفسه‌ی کلیدها نگاه کنید.
به لولای بالایی سمت راست قفسه نگاه کنید. میخ آن را بیرون بکشید و از نمای لولا خارج شده روی قاب قفسه کلیک کنید تا آن را باز کنید.
یک کلید بگیرید و آن را بررسی کنید. کلید را بچرخانید تا شماره برچسب را ببینید. همه کلیدها را بردارید و بر اساس شماره پشت آن‌ها از 1 تا 24 به ترتیب و از بالا به پایین در جای خود قرار دهید.
فلش روی اتیکت‌ها جواب معما است. کلید شماره 2 و کلید شماره 9 که فلش کلید شماره 9 به کلید شماره 14 اشاره دارد. پس جواب معما عدد 2914 است.
ادامه و متن کامل راهيابي اين بازي را به همراه عکس و تفصيلات کامل مي‌توانيد در کتاب جلد چهارم کامپيوتر PC4 از فروشگاه لوحه خانه lohekhane.ir تهيه کنيد.

468 ad

2نظر به “ ART OF MURDER Cards of Destiny ” 

  1. دستتون درد نکنه خیلی دنبال این جواب می گشتم تشکر از شما

نظر دهید

وب سایت:


1 × = یک

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNo